Minggu, 03 Agustus 2014

Yesterday



Yesterday i criticized one of my dearest person(a girl) who is daughter of my father's friend who may have been related with any muslim jihadi.
 Kemarin saya mengkritik seseorang yang saya sayangi (seorang gadis) dia adalah putri dari ayah teman saya yang mungkin berkaitan dengan muslim jihad. 

in fact i have some week points to her.she is very simple,modest,pious and well mannered.i was finding these kind of girl.in fact i fall in love with her.

 faktanya saya memberi nilai beberapa poin untuknya . Dia sangat sederhana, elegan  dan trampil. Saya juga merasakan jatuh hati pada wanita semacam ini. 

but she may have many relations recent days.i still dont tell her about my wish.

 Tetapi  ia mungkin memiliki banyak hubungan.   Saya masih belum mengatakan tentang keinginan saya.





Tidak ada komentar:

Posting Komentar